Jak zhubnout břicho bez posilovny a preparátů a se zdravým rozumem?

Zapomeň na všechny poučky o dietách, pilulkách, cvičení. Nebo máš výsledky? Nebo jsi věčně tam, kde jsi začal, tuk na břiše je pořád stejný a svaly vypadají ochable. Možná cítíš toto:

  • Fakt chceš, ale večer už nemáš sílu a energii jít někam cvičit nebo dodržet dietu?
  • Pár dnů to vydržíš, ale je to složité a tak to najednou vzdáváš?
  • Držíš se, ale když máš hlad, tak jíš cokoliv?

1.ledna 2016

Ahoj, jmenuji se Patrik Pavel.

Jestli jsi odpověděla nebo odpověděl na všechny otázky ano a nebo prostě chceš už mít konečně ploché břicho a vypadat líp, protože na to máš, potřebuješ to nebo chceš se cítit líp, mám pro tebe dobrou zprávu.

Ukážu ti jednoduché změny tvého životního stylu - jídelníčku, pohybu a uvažování - které si LEHCE zapamatuješ, ale konečně spálíš tuk, který se ti nelíbí a tvoje postava bude vypadat sportovněji a ŠTÍHLEJI.

Patrik Pavel - nutriční specialista a fitness nadšenec se 4300 odcvičenými hodinami. Foceno 4.4.2015

Většina návodů a pilulek na hubnutí je podvod!

Proč používám tato silná slova? Protože jsem přesvědčený, že:

  • Zázraky neexistují.
  • Nemají trvalý efekt. Mají JO-JO efekt.
  • Změna postavy je o změně myšlení a životního stylu.

Mluvil jsme se spoustou různých lidí  o tom, jak chtějí vypadat a jak toho chtějí dosáhnout, a všechna vyjádření se točila kolem tohoto:

Někdo říká nejíst ("nežrat"), každý zkoušel hubnout, ale většina nebyla s výsledkem spokojená.

Lidské tělo potřebuje energii a období hubnutí není výjimka. Naopak. A jaký je výsledek chybějící energie? Většině lidí, s kterými jsem mluvil, se to nepovedlo právě díky nedostatku energie. Nebo jenom na chvíli. Vypadá to, že jejich metoda nebyla  úspěšná. Jak jsi na tom Ty?

Možná i vy jste nebyli úspěšní někdy v minulosti nebo se vám to nedaří PRÁVĚ TEĎ.

Ale není to tvoje chyba!

Většina návodů, postupů, rád nebo pilulek nerespektuje naše tělo, naši individualitu, naše cíle. Zakazuje nám dostatek správných cukrů pro energii, snižuje objem dobrých tuků, které chrání naše zdraví a zapomíná na bílkoviny, které jsou stavebním kamenem našich svalů, které potřebujeme pro pohyb.

A tak se diety míjí účinkem. Místo, abychom sršeli energií, tak se ploužíme po ulicích a kancelářích. Tuku jíme méně, ale tam, kde ho nechceme nám přibývá. Plácáme se po zádech, že jsme zhubli, ale přitom nám chybí svalová hmota.

Všechno jsem zažil a vyzkoušel i na sobě. Protože jsem to všude četl a viděl tam, kde člověk hledá radu na internetu, ve fitness časopisech, v televizi.

MÝTUS Č.1: Nejezte cukry, spálíte tuky, hlavně na břiše.

Jsou všechny cukry špatné? Cukry - už to může znít podezřele. Cukry, lépe řečeno sacharidy, jsou nezbytnou součástí naší stravy. I při redukční dietě. Mohou nám naprosto skvěle pomoct, pokud se používají správně a ve správný čas a ve správném množství. Ale děláme to tak?

Pojďme to vzít popořadě. Nejíme je po cvičení a tréninku, abychom přece využili efekt tréninku. Jíme je ale samostatně k snídani a velkém objemu nebo i samostatně k hlavním jídlům. Jíme ty, které nám dodávají hodně energie v čase, kdy to nepotřebujeme. A neznáme nebo zapomínáme na ty, které by měly být pevnou součástí naší stravy v redukčním i racionálním režimu.

Dieta, ale není jenom o sacharidech, ty jsou jenom jedním dílkem puzzle. Proto není možné regulovat objem tuku ubíráním cukrů. Zároveň to platí i opačně - bez cukrů se neobejdeme.

Jak to tedy funguje? Když jsem snažil upravit svoji váhu, tak jsem v tom měl zmatek - tak mám jíst cukry nebo ne? Pojďme se podívat co to vlastně jsou cukry. Obecně řečeno "cukry" nebo lépe sacharidy se dělí na jednoduché a složité. Jejich trávení v trávicím traktu začíná rychleji než u dalších živin. Rychlost trávení a vstřebání sacharidů a jejich vliv na stravování při dietě pak závisí na konkrétním zdroji sacharidů, jejich přípravě, kombinaci s dalšími společně konzumovanými živinami a glykemickém indexu. Glykemický index (GI) je v číslech síla odezvy na konzumované sacharidy, která se projevuje vzestupem glykémie neboli krevního cukru. Důležité je ale množství uvolněné glukózy i rychlost nástupu glykémie. Zde vstupuje do hry jeden z nejdůležitějších a "kontroverzních" hormonů, již zmiňovaný inzulín, jehož funkcí je cukr dopravit do svalových buněk a jeho přebytek uložit do tukových buněk. 

Proto moje tělo nefungovalo tak, jak jsem potřeboval, ale úplně naopak.

Jedl jsem, co mě napadlo, kdy mě napadlo a ono se nic nedělo. Trvalo docela dlouho, než mi došlo, jakou roli ve stravě mají sacharidy, jejich složení, kombinace s jinými potravinami a glykemický index.

Studie č.1

Glykemický index byl vytvořen profesorem David. J.A. Jenkinsnem, specialistou klinického výzkumu pro možnosti diety jako účinného nástroje k prevenci a ošetření chronických nemocí se zaměřením na rakovinu, onemocnění srdce a cukrovku. Právě pro pacienty trpící cukrovkou - diabetes mellitus 1. typu - pacientovi se netvoří inzulin a musí si ho aplikovat - vznikl glykemický index, aby jim pomáhal dpři plánování užití inzulínu. U jídel s vyšším GI budou dávku inzulínu potřebovat rychleji, protože reakce nástupu krevního cukru  bude rychlejší a větší.

Vzhledem k tomu, že se inzulín podílí při nevhodném a nadměrném stravování podílí na přeměně nadbytečné energie na tuk je v současnosti 92% nemocných cukrovkou tvořeno cukrovkou 2. typu (pacient má inzulínu dostatek). Tato právě postihuje osoby starší a osoby s nadváhou nebo obezitou.  Právě nevhodné stravování vedoucí k tloušťce způsobuje to, že se tělo stává  vůči  inzulínu rezistentní.

MÝTUS Č.2: Tuky jsou hrozba, které se musíte vyhnout.

Tuk je tuk, tak co? Uberu ho a on zmizí.

Jednoduché jako facka. Tuk dobře chutná, ale na těle nevypadá nic moc a navíc je nebezpečný. Přináší problémy typu - velké břicho, metabolický syndrom, vysoky LDL cholesterol, mrtvice, infarkt, radši ani nemyslet. Tuky nebrat!

Ale jako obvykle problém je trochu složitější. Tuky nebo lipidy musí být nezbytnou součástí naší potravy. Proč? Dodávají nám energii, vitamíny (rozpustné v tucích) a esenciální mastné kyseliny (takové, které si tělo neumí vyrobit) a chrání nás před nemocemi. Tuky nám dodávají cholesterol - obávaný, ale nezbytný.

Možná to znáte sami u sebe - tuk je špatný, tak ho prostě dám pryč. Nízkotučné mléko, sýry, vajíčka nebrat, červené maso to už vůbec, jenom kuřecí. Nebo raději živočišné tuky ty úplně vyloučím. A rostlinné tuky? Co to je? Olej na smažení? Rama v kelímku? Tak ještě občas možná olivový olej.

Ale pozor nedostatek tuku jsem nahrazoval sacharidy. Na vysvětlenou, jídlo je tvořeno 3 základními živinami - sacharidy, tuky a bílkovinami, pokud jedné živiny je nedostatek, logicky ji nahrazuji jinou. Nahrazování tuku sacharidy, ale vedlo k tomu, že inzulín neumožňoval mému tělu přijímat energii z tukových zásob, vlastně energii "vozil" opačným směrem - do tukových buněk. 

Z toho, co jsem se o tuku dozvěděl, jsem byl v šoku!

To, co do teď dávalo smysl, najednou bylo úplně jinak. Díky zásadním chybám nebylo moje tělo schopné spalovat tuk, ale naučilo se spalovat sacharidy. Tuk obsahuje více energie, více jak 2-krát než sacharidy nebo bílkoviny, takže je potřeba k němu přistupovat rozumně. Ale tuk je dobrý obecně a to platí i při hubnutí.

Studie č.2

Vědeckým pozorováním bylo zjištěno, že v 60. letech obsahovala konzumovaná potrava obyvatel západní Evropy a USA více jak 45% tuku. Po kampaních o škodlivosti tuku a jeho dopadu na zdraví a jeho zásadního vlivu na vznik nadváhy a obezity jeho konzumace klesla na 33-34%, nicméně počet obézních lidí se téměř ztrojnásobil a počet pacientů trpících cukrovkou 2. typu vzrostl o více jak 1000%! Výzkum ukázal, že objem tuku v potravě není spojen s obezitou nebo nemocemi. Na čem záleží je typ tuku a energetický příjem.

Jednou z vlastností tuku je, že dodává jídlu chuť. V případě nízkotučných diet nahrazujeme nebo výrobci potravin cukrem, sacharidy  nebo jinými látkami pro zvýšení chuti. 

V následném výzkumu bylo prokázáno, že při nahrazení sacharidů mononenasycenými nebo polynenasycenými tuky dochází ke snížení škodlivého LDL cholesterolu a zvýšení HDL  prospěšného cholesterolu a snížením krevního tlaku a rizika kardiovaskulárních onemocnění.

 

MÝTUS Č.3: Bílkoviny jsou škodlivé a rostou po nich "obří" svaly.

Já nechci být kulturista! Dám si protein a budu "namakanej". To je stejné, jako když se ženy bojí posilovat, protože by jim narostly svaly. Kéž by to bylo tak jednoduché.

Užívání proteinů nebo bílkovin je nezbytné pro každého člověka. Pokud je v růstu (dítě, sportovec) nebo po nemoci, tak tím více, aby mohlo dojít k vyrovnání negativní dusíkové bilance (daná osoba přijímá v potravě méně bílkovin, než je potřeba). Přestože jsou bílkoviny někým podceňované a někým zase přeceňované, pravda se nachází někde uprostřed a je to vždy o jasném poměru jejich zastoupení ve stravě konkrétního jedince.

V redukčním režimu pro získání plochého břicha se musí redukovat na příslušných partiích tuk a ne svaly, které jsou tvořeny bílkovinami. Svalová hmota totiž potřebuje energii, což je při hubnutí žádoucí. A navíc pevné svalstvo zlepšuje vzhled štíhlého těla.  


Všechny tři živiny mi pomáhají při hubnutí a snižování tuku.

 

Já osobně mám víc energie, lepší postavu, nejím nesmyslná jídla. Necvičím život ohrožující cviky.

Hodně lidí se stravuje špatně a minimálně se hýbe, potravinářský průmysl a řetězce nabízí nejlevnější jídla, restaurace nabízí nejlevnější jídla, málokdo vidí pohyb jako důležitý. Většině lidí je to jedno!

To mě dostalo. Takže všechno, co jsem si myslel o sacharidech neplatí. Informace o tucích byly zavádějící. A bílkoviny mi pomáhají hubnout?

A co mám tedy jíst?

Hned jsem se vrhnul na to, abych lépe pochopil, jak jednotlivé živiny fungují, kolik a v jakém poměru je mám denně přijmout a jaké  mají energetické hodnoty. Zjistil jsem, že je všechno jinak. Snažím se jíst podle návodů, ale nehubnu, naopak přibírám.

Naučil jsem se postupy, které vám žádném fitness časopise neprozradí: Musíme jíst vyváženě tak, aby jsme pokryli všechny potřeby našeho těla s respektem k trávení a vstřebávání dané živiny a v souladu s našimi energickými potřebami a našimi cíli ke změně postavy, což je v rozporu s návody, které vidíme všude kolem sebe.

Proč myslíte, že to tak je?

Jde o marketing a emoce prodávají. Metoda "jak kdokoliv zhubne během 30 dnů" vyvolává emoce a zvýší prodeje.

Seznam věděckých poznatků o významu proteinu při změně životního stylu a snižování tělesného tuku

- pevnější svaly s menším % tuku

- menší hlad a nižší energetický příjem

- snadnější hubnutí tuku v redukčním režimu

- méně tuku na břichu

- získání větší síly z tréninku

- větší hustota kostí a menší riziko osteoporózy

- zvýšení činnosti mozku

- lepší spánek

- snížení krevního tlaku

- silnější šlachy a rychlejší regenerace

- prodloužení délky života a zvýšení jeho kvality s rostoucím věkem

 

Důležité je, jakými způsoby dosáhneme přeměny naší postavy a jaké bude mít výsledky a trvání. To samozřejmě platí bez výjimky pro obě pohlaví.

Nesmíš zapomenout na to, co chceš!


A tady začíná problém s dietami, nedají se vydržet. Obsahují jídla, která se nedají jíst nebo nám nedodají nám potřebnou energii, takže brzy končíme. Nemáme výsledky a jsme frustrovaní a skeptičtí.

Pokud tělu nedodáme jídlo ve správném množství, správném poměru živin a se správným načasováním, tak nezískáme výsledky, které chceme. Nebudeme štíhlejší a pevnější, budeme nám chybět energie. I když je to tak jednoduché? Rozhodl jsem se proto vytvořit manuál pro muže i ženy, abych ostatním pomohl na cestě k vysněné postavě. 

Během posledních let jsem zjistil na sobě, dalších lidech a na základě výzkumů a věděckých poznatků, jak využít zdravou chutnou a rozumnou dietu společně s unikátním a levným tréninkovým programem (žádné drahé vstupy do fitness center nebo roční členství) získat lepší postavu s plochým břichem.

Podařilo se mi na mém vlastním těle snížit podíl tuku, zmenšit břicho a upravit fyzičku tak, že jsem pevnější, silnější a štíhlejší, než jsem kdy býval.

Metodou pokus-omyl, studiem stovek článků a ověřováním si toho, jaká strava a jaké cvičení funguje pro snižování tělesné váhy, jsem se zbavil zmatku, který jsem měl v hlavě z lidových pouček a marketingových tvrzení.


4 cesty k plochému břichu


1.cesta - Přemýšlej při změně postavy jako při dosahování jakéhokoliv jiného cíle.

Měj před sebou obrázek toho, jak chceš vypadat po skončení diety  (=vizualizuj) a mysli pozitivně (=věř, že to dokážeš.) Chval se za dosažené úspěchy a nadchni pro svůj cíl svoje okolí, podpoří tě. Získej maximum informací a vzdělávej se a ověřené a logické poznatky začleň do své strategie.

2.cesta - Buď disciplinovaný v začátku, později to půjde jednodušeji.

Stanov si malé, realistické cíle, vlož je do detailního akčního plánu a zaznamenávej si svoje výsledky. Zvyšuješ tím šanci na úspěch. Po čase (3-6 měsíců) přehodnoť své cíle. Zbav se starých zlozvyků, aby vznikl prostor pro nové zvyky. Neobklopuj se věcmi a nevytvářej situace, které tě budou pokoušet.

3.cesta - Pro získání lepší postavy potřebuješ správné jídlo.

Změna postavy stojí a padá s jídlem. Dodržuj proto vytvořený jídelníček, ale nezblázni se z toho. Důležitý je být důsledný, ale také zároveň mít připravený scénář, když se nepodaří jíst jídlo, které si plánoval. Plánované porušení diety prospěje tvojí psychice a nakopne tvůj metabolismus.

4.cesta - Porozuměj lépe tomu, jak tvoje tělo funguje.

Víš, že trávení a vstřebávání sacharidů začíná už v ústech, kdežto u bílkovin a tuků k tomu dochází později? Víš, že většina populace neví, jak provést správně dřep a jaké svaly jsou zatěžovány při kliku? Tato fakta můžou zásadně ovlivnit tvůj přistup k hubnutí a tvojí přeměně. 


Jak na to, když chceš získat ploché břicho?

Během necelého roku se mi podařilo snížit svoji tělesnou váhu o 30 kg. Bez zázračných pilulek, s jednoduchý plánem, racionální stravou a jednoduchým na místo, čas a finance nenáročným cvičením. 

Na základě mého úspěchu jsem sepsal manuál, který vám pomůže se změnou myšlení a přístupu ke stravování a cvičení tak, abyste získali ploché břicho, které si přejete.

MANUÁL pro PLOCHÉ BŘICHO:  

Nevěř na zázraky a přidej se, pokud chceš získat ploché břicho a dobrou postavu!

Začni hned dnes za 2790 Kč 1490 Kč 480 Kč

 

Já osobně mám víc energie, lepší postavu, nejím nesmyslná jídla. Necvičím život ohrožující cviky.

Hodně lidí se stravuje špatně a minimálně se hýbe, potravinářský průmysl a řetězce nabízí nejlevnější jídla, restaurace nabízí nejlevnější jídla, málokdo vidí pohyb jako důležitý. Většině lidí je to jedno!

Chovej se jinak a zažij konečně změnu. 

PRAVDA O HUBNUTÍ BŘICHA

Na neomezenou dobu získáváš přístup k obrovskému množství podložených informací a vyzkoušených postupů, které tě budou navigovat směrem ke štíhlejší postavě:

  • MANUÁL PRO ZÍSKÁNÍ PLOCHÉHO BŘICHA - přehledné a strukturované informace s vysvětlením a popisy toho, jak lidské tělo reaguje na stravu a cvičení a vysvětlení proč mýty a zázraky patří do pohádek. (CENA 990 Kč)
  • FLEXIBILNÍ REDUKČNÍ JÍDELNÍČEK - kompletní stravovací plán pro každého s širokou a flexibilní nabídkou jídel pro jakoukoliv denní dobu. Změní tvůj přístup k jídlu a sníží tvoji tělesnou váhu, ale nebude tě nutit hladovět. (CENA 990 Kč)
  • FUNKČNÍ A BEZPEČNÝ TRÉNINK MAX PP - sada cvičení, které lze provádět kdekoliv bez přemrštěných nákladů na vybavení, poradenství, cestování, vstupné nebo členství do fitness center a další vysoké poplatky. (CENA 990 Kč)

TVOJE CENA ZA MANUÁL 3 v 1 >

Pouze jednorázově 2790 Kč 1490 Kč 480 Kč (jen dnes)

Zde uvádím některé z důvodů, proč je Pravda o hubnutí břicha určena pro tebe:

1. Přizpůsobíš si nový režim svým potřebám. Manuál Pravda o hubnutí břicha flexibilní z pohledu skladby jídelníčku a nenáročný z pohlede proveditelnosti a praktičnosti tréninku. Neobsahuje striktní časové nebo finanční požadavky na provádění a každý z nás si ho může přizpůsobit svým pracovním, rodinným nebo jiným povinnostem. 

2. Nebudeš muset počítat kalorie nebo kilojouly. Počítání kalorií je náročné a občas vypadáte pro okolí jako blázen. Dělá z hubnutí náročný aktivitu. Uděláme to jinak. Ukáži ti co a kdy jíst, s důrazem na kvalitní stravu, která pálí podkožní tuk.

3. Budeš moct občas zhřešit. Všichni občas toužíme po sladkostech nebo jiných pochoutkách. Co většina lidí neví, je fakt, že využití těchto chutí funguje ve prospěch snižování váhy.  V knize Pravda o hubnutí břicha se dozvíš, jak se zbavit tuku rychleji právě pojídáním sladkých jídel a dalších pochoutek.

4. Bez problémů vydržíš nový režim. Většina diet se nedá vydržet. Toto není vyloženě o dietě, ale o přístupu k jídlu, který se dá udržovat po zbytek života. Nepřijdeš o získané výsledky, ale budeš si je stále udržovat.

5. Změny na své postavě budeš pozorovat v krátké době 2-4 týdnů. Nebudeš muset čekat dlouho na změny na svém vzhledu a fyzičce. Ve většině případů jsou první změny viditelné již po 2 týdnech.

6. Budeš mít moji podporu. Budu ti k dispozici pro tvoje dotazy kdykoliv, když si nebudeš vědět rady nebo se budeš chtít pochlubit nebo budeš potřebovat morální podporu.

Často kladené dotazy k manuálu pro získání plochého břicha Pravda o hubnutí břicha:

 

1. Pomůže mi tento program se spalováním tuku nebo nabíráním svalové hmoty?

Postupy popisované v manuálu učí uživatele změnit přístup ke stravování a cvičení. Při jejich důsledném dodržování budou mít dopad na snížení tělesného tuku a zesílení svalů. Mým hlavním cílem bylo napsat návod na to, jak se zbavit tuku na břiše.

2. Je tento program určen pro ženy nebo muže?

Zástupci obou pohlaví řeší  problém s tím, jaký trénink a jakou stravu zvolit. Faktem je, že i přes rozdíly mezi pohlavími, nejúčinnější zbraně pro získání lepší postavy jsou identické. A ženy se nemusí bát toho, že jim narostou velké svaly!

3. Jsem příliš starý a tlustý na cvičení a změnu jídelníčku. Má cenu si kupovat Pravdu o hubnutí břicha?

Pokud čtete tyto řádky, zřejmě uvažujete o změně a to je dobrý začátek. Pokračujte a začnětě se změnami, které plánujete. Knížka Pravda o hubnutí bude inspirací a návodem. Postupujte tempem, které vám sedí a vytrvejte.

4. Je mi teprve 15 let, ale chci mít ploché břicho a dobrou fyzičku. Je tvůj program určený pro mě?

Výborně. Čím dříve se začneš zajímat o správné stravovací návyky a správné cvičení, tím plnohodnotnější život budeš následně žít.

5. Musím chodit cvičit do fitness centra nebo můžu provádět cvičení doma?

Můžeš cvičit doma, na cestách nebo kdekoliv jinde. Tréninkový program je unikátní tím, že s minimálním výbavou a minimálními náklady časový a finančními, můžeš dosáhnout požadovaných výsledků.

Získej ploché břicho, které si přeješ. Konečně bez lží!